دستگیری دهمین متهم حادثه خمینی‌‌‌شهر

این پرونده در شعبه 18 دادگاه کیفری استان رسیدگی می‌شود و رسیدگی به پرونده این متهمان در صلاحیت دادگاه کیفری استان است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دهمین متهم حادثه خمینی‌شهر در منزل یک قاچاقچی در کرمان به دام قانون افتاد.

غلام‌رضا انصاری با اشاره به دستگیری یکی دیگر از متهمان حادثه خمینی‌شهر اظهار داشت: شب گذشته با تلاش‌های مستمر دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی دهمین متهم حادثه خمینی‌شهر در کرمان دستگیر شده و در دام قانون گرفتار شده است.


وی به تعداد متهمان دستگیر شده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر با دستگیری این متهم تعداد متهمان حادثه خمینی‌شهر به 10 نفر رسیده است.


رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به متهم دستگیر شده تصریح کرد: متهم به اسم «حمید.ن» و از متهمان سابقه‌دار بوده که دستگیری این فرد در روز گذشته در کرمان در منزل یکی از قاچاقچیان اتفاق افتاد.


وی به زمان رسیدگی به پرونده این متهمان اشاره کرد و ادامه داد: نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان خمینی‌شهر در روز 18 مرداد ماه جاری برگزار می‌شود.


انصاری تاکید کرد: این پرونده در شعبه 18 دادگاه کیفری استان رسیدگی می‌شود و رسیدگی به پرونده این متهمان در صلاحیت دادگاه کیفری استان است.


وی به ضرورت اجرای عدالت در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: تلاش‌های مستمر دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی برای دستگیری دهمین متهم حادثه خمینی‌‌‌شهر در شب گذشته محقق شده است و این افراد برای اجرای عدالت در میان مردم به صورت مداوم و مستمر تلاش می‌کنند.

 

منبع:  فارس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا